mandag, september 26, 2005

ENGLISH VERSION- MADEIRA

FREE ENGLISH VERSION OF LETTER 12- MADEIRA
You know, we are so busy ! That’s why I’ve used one week too make this translation.
Honestly, we don’t "produce" that much, but somehow the days are flying!
At the moment we’re lying in a marina at a small island called Graciosa. A beautiful name, but this is a scarsely populated desert island just north-west of Lanzarote. We’ve been here for five days, and had planned on leaving today, but all of a sudden it started blowing quite much and we decided to postpone the start.
Madeira is a very beautiful and interesting island that we would recommend to everyone. We stayed there for a week, and drove around for 4 days in a rented car. Although the island is relatively small, there are a lot of roads. It’s of vulcanic origin with mountains almost up to 2000 meters. It was discovered by the portugese in 1419 and had no native population. Imagine that feeling of finding a brand new subtropic island where noone ever had been ashore! Due to the high mountains they receive quite a bit of rain, especially on the western side. You can find almost all kinds of flowers and fruits here. Lots of different species of trees as well.
We naturally (being Norwegian) went on several mountain trips. Actually, there was a road going all the way up to the second highest top at 1812 meter. From there on we walked to another peak on a path that I’ve never seen anything like. Many places the track was literally carved out in the vertical mountain side. Have a look at the pictures. We also one day walked along something they called "levadas". These were canals collecting rainwater up in the mountains. Also very spectacular views!
Funchal is the "capital" of Madeira. It’s a very nice city, highly recommended. No tall buildings, flowers everywhere and a "laid back" atmosphere. There was a big market with all kinds of goods. Among them the most ugly fish I’ve ever seen. They were living in very deep waters outside the island.
Our youngest son Vegard left us and flew back to Norway. He is "entering" the navy tomorrow morning. Good luck! Mette and I will be alone on board till the 10 th of November.
Hopefully, we’ll head for Puerto del Carmen on Lanzarote tomorrow morning. We’ve been there once before, 6 years ago. Nice place that we would like to see again.
Best wishes, Fatuhiva and crew.

6 Comments:

At 2:15 p.m., Anonymous Anonym said...

Ghost Scares Up Ratings
The Sept. 23 premiere of CBS's Ghost Whisperer scored well with audiences, drawing 11.4 million and a 2.9 rating, according to The Hollywood Reporter .
Make your own ebooks deadeasy

 
At 8:26 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei.Her er det måndag kveld 26.9.
Relativt mildt ennå med varme i sola, men hausten er unekteleg her.
Eg har det ganske travelt på skolen, for eg tenkte eg måtte stå på nå for å vere sikker på at eg kom inn i jobbmodus igjen. Det har gått ganske bra, men eg har stadig opplevingar av at: å ja, slik var det eg gjorde det ja! KOnkret kan eg menmne at eg skal sette opp Gaukereiret til jul, premiere 4.12.
Så etter haustferien blir det full guffe med det, men eg må planlegge godt i forkant. Og eg må dikte til litt for å forstørre kvinnerollene.
Som de hugsar var det Jack Nicholsons gjennombrot i 1975. KAn bli ein artig prosess. Elevane er det ingenting å si på.
Det er faktisk noen fotballsparkarar i kullet også, så vi driv i ein fotballbinge i nærleiken. Ein har ein bror som spelar i Start, og dei leiar framleis tippeligaen eit mål betre enn Vålerenga. Rosenborg er nå over streken igjen etter 6-0 mot Odd. Valet var spennande det, men det gjekk som venta, sjølv om det vart jamnare enn spådd. Kvar fjerde nordmann er fremskritter så stemninga er laber i den borgarlege leiren. Medan humøret er adskilleg betre hjå dei raudgrønne.Eg har ordna med vikar til våren, så då kan eg planlegge å dra over rundt første mai. Må berre klargjere det med leiinga først, men det ser bra ut.
Elles har vi vore i arbeid i 5 veker nå, så dermed er det ei veke fri, så vi får henta oss inn igjen.
Då reiser eg til Gol. Håper på fint ver og ein jakt tur med Reidar. Så eg er ved godt mot, og av det eg har observert hjå onkelungane, så har dei det bra også. Mest spennande blir det vel for Vegard i sjøforsvaret.
Så førebu dykk godt til overfarten,
og lykke til. Med helsing Kjetil.

 
At 11:55 a.m., Anonymous Anonym said...

Bruka du ordbok, onkel bjarne? syns du er høveleg dyktig i engelsk. hehe

 
At 8:50 p.m., Anonymous Anonym said...

Til Line! Takk for alle dine komentarar. Det er kjekt å få respons. Når det gjeld bruk av ordbok, så har eg prøvd to gonger, men ikkje funne orda. Elles skriv eg av gammal vane og er ikkje så nøye om eg synest eit og anna ordet er stava litt rart. Er no trådlaus i båten på Lanarote! Ikkje verst. Ha det godt og skriv igjen. Bjarne

 
At 1:09 p.m., Anonymous Anonym said...

cool web adresse for dei som skal eller er på reise. Google -earth.Kan sjå kva folk har på brødskiva i Kuala Lumpur! Elles nydeleg haust.Frost i natt,rein og klar luft.Ferie i ei veke.Trondheim på far og døtre, mor og son Gol.And then we'll all wrap it up in Hardanger .Tida flyg- koss kjennest det for dei reisande? Står tida litt meir stille.Frida kan no ta sengevask på kven det skulle vera, .. og pussar tenner på oss alle når ho er heime.Ho har forstått at mange er meir opptekne av estetikk enn av etikk i helsevesenet. Det blir nok forandringar når ho skal svinge seg rundt i kvit forkledning!Kjakji Kev

 
At 6:29 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei igjen Fatuhiva.

Godt å høyra at de e komne fram til Kanari i god form. Må sei eg misunner dåke noko iiht.
I dag er det søndag 02.10. Nina og meg har gått Kvinnheradløpet i dag. Yr og skodde. Traff foresten ein framtidige crew-member der. (hosomikkjepåverkarstabilitetensjølvimastetoppen). Lengten blei ikkje midre av å snakka med hene.
Kos dåke vidare. Skal helsa.

perms

PS
Prøver å få til ein tur til i Herandsfjedle.

 

Legg inn en kommentar

<< Home