fredag, juli 29, 2005

La Coruna-Bayona

Turen videre fra La Coruna til Baiona!

Det var egentlig med tungt hjerte vi forlot La Coruna,den trygge havna vi kom inn i etter prøvelsane over Biscaya. Her koste vi oss både på strand og i gamle-byen der det i heile juli måned var middelalderfestival med mye underholdning. OBS!: Her samler det seg og personer som på finurlige måter får rappa lommeboka di viss du ikkje er påpasselig. Det opplevde ei i vårt norske følge. Ellers var vi overraska over kor lite pågåande dei var ovanfor turistane når det gjaaldt å få solgt varene sine! Turen til neste by gikk greit.Mye motorgang og strøm i mot. Camarinas var ein sjarmerande fiskelandsby. Den er kjendt som ”kniplingebyen”. Mange små butikker med kniplingehandverk, alt fra dorullholdere til hatter, RINGER, bilder- Nina og eg holdt stand .Vi fann ut at vi var lite ”knipligete” av oss så det vart ingen handel.(Vi burde vel ha støtta den lokale handelstanden?!)Her såg vi for første gang en horreo,stabbur i stein som står på steinpåler med hatt på (ser ut som sopper).
Dagen etter gikk turen i solskinn rundt Kapp Finisterre til Puebla del Caraminal. Før vi runda Kapp F såg vi plutselig massevis av fugl samla på overflata.I sjøen var det tett med små krabber som kravla rundt ,naturen er til tider merkelig!!
Hadde tenkt oss på ein fjelltopp på 600m ,men tåka låg tjukk så det vart laaang gåtur rundt byen i steden
.Mandag var det religiøs høgtid i Katalonia så vi gikk i tog sammen med sekkepipeorkester,dansande småjenter i nasjonaldrakter og store religiøse skulpturer vart bore av sterke spanjoler.
Frisk seilas over til neste by Vilagarsia de Arosa (9,4 knop). Her fikk vi endelig bada igjen på strand ved båthavna.Herfra tok vi tog til Santiago de Compostella,pilgrimebyen . Ikkje langt fra togstasjonen stoppa ein gammel mann med stokk oss og spurte om vi ville sjå katedralen.Han fulgte oss gjennom halve byen og FOR ein katedral.Greit:Peterskirka er flott men denne var imponerande!!.Flotte smug med gammel bebyggelse rundt katedralen,vel verdt et besøk!!Bjarne og Per hedde flott trimtur med sykkel og joggesko opp ein topp her og (dei finner alltid ein topp kor dei enn er). Så forlot Nina og Per oss og vi var igjen to i båten og sette kursen mot Biona. Det blåste friskt og etter kvart kom tett regn og skodde så vi var søkk våte når vi ankom den flotte seilerhavna i Baiona.Like utenfor ligg fleire øyer med lange sandstrender som vi har planer om å ankre ved men først må vi ”gjøre byen”. Har vore på sykkel,-joggetur,det tegner bra dette her bare temp i luft (21C) og sjø (17C) kan bli litt høgre.Mykje høgare seier Bjarne!!
Helsing Mette Berit.

4 Comments:

At 12:22 a.m., Anonymous Anonym said...

Oi, det er en flue i rødvinen! 26 gr. Flott vær. Torunn og Laila sitter på terrassen og drikker pittelitt rødvin i kveld. Eg Torunn har vært på ferie rundt nordvestlandet, og Laila her vært på Fonna med Anne Grethe og Ingrid Gangdal, Livet er herlig dere!! SKÅL! Vi følger med dere, skriv oftere. Ferieklem fra Torunn og Laila.

At 12:29 a.m., Anonymous Anonym said...

Hallo igjen,Jeg glemte å fortelle at jeg er blitt farmor til en guttebaby i dag. Dette er også vert å feire.Og det gjør vi, eg og Laila!!!!! Koz!!Klems, GID og alt det der du veit!

At 8:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei igjen.

Kjekt å høyra det gjekk bra vidare. Kom heim på fredag etter ein grei tur. Saknar livet ombord og det utruleg flotte vertskapet. Er i ferimodus enno. Reiser truleg på sjøen igjen neste veke. Har hatt bra vær dei siste dagane. Gråare idag. Vore ein tur til fjells med påfølgjande badstove/pils. Kjekt det og.

God tur vidare.
Nina+PerM

At 1:45 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei! Bjarne og Mette her igjen. Kjapp oppdatering: Vi er no i Vienna do Castillo i Portugal (2/8). Er framleis saman med fam. Helle i Ida. Her er ein fantastisk fin by, og vi har endeleg faatt sommar. Vi reiser vidare til Porto i morgon.Alt vel! Chao!!!